Saturday, September 15, 2012

नोक्सान (अरुण नदी खत्री)

कवि कृष्णप्रसाद साहित्यिक कार्यक्रम सकिएपछि घर फर्कन लाग्दा मोहनले “कविजी आज तपाईलाई म मेरो मोटरसाइकलमा घर पु¥याइदिन्छु तर बाटोमा तपाईले मलाई चिसो खुवाउनु” भने । कवि कृष्णप्रसादले “हुन्छ नि त” भनेर उनीहरु संगै घर फर्के बीच बाटोमा पुगेपछि एउटा पसलमा उनीहरु दुबैजनाले एक एक सिसी चिसो खाए । “ल, कविजी पैसा तिर्नु, हामी दुईजनाको तपाईको आज माइक्रोबसको भाडा नै मैले जोगाइदिएको छु” मोहनले भने । कवि कृष्णप्रसादले दुईजनाले चिसो खाएको पचाँस रुपैँया साहुनीलाई दियो । साहुनीलाई पचास रुपैँया दिएपछि माइक्रोबस चढेर घर फर्कदा बीस रुपैँयाभन्दा बढि मेरो खर्च हुँदैनथ्यो, मेरो पचास रुपैँया खर्च भएर तीस रुपैँया बढी खर्च हुन पुग्यो मोटरसाइकल चढेर घर फर्कदा कवि कृष्णप्रसादले मनमनै भन्यो । अबदेखि मोटरसाइकल चढेर घर फर्किन्न, म मोटरसाइकल चढ्दा त हानी पो भयो नि मलाई उसले दिक्क मान्दै भन्यो ।

अरुण नदी खत्री

No comments:

Post a Comment

सल्लाह सुझावको अपेक्षा राख्दछु