Tuesday, November 27, 2012

नयाँ नेपाल

सपना खनाल
भैरहवा बहुमुखी क्याम्पस
भैरहवा
मेरो कथा आज ,म दिल खोलेर भन्छु
के भैरहेछ अहिले मलाई , त्यो सबै कहन्छु
बिरालोले बारम्बार पाठा, रारे झै गरी
नाम फेरिदैछ अचेल, मेरो अनेकौ थरी

कहिले भन्थे नेपा मलाई, कहीले भन्थे नेपाल
नाम परीवर्तन गर्ने क्रममा, मै भए नयाँ नेपाल
चोट माथी चोट अनि, पीडा माथी पीडा थपी

हिजो अस्ती जस्तो थीए, आज पनी उस्तै गती
उन्नती र प्रगतीको सीढीचड्ने ,मेरो त्यो सपना
तर काडैकाडा चारैतिर, म हीड्ने पथमा
मेरै शिरबाट बग्छन्, खोला नाला र छहरा

मैले नै खेप्नुपनर्, े लोडसेडिड.को मार

दाबि गर्छन् छिमेकीले, मेरै शरीरको अँगलाई
जमाउछन् अधीकार, त्यहाका सबैलाई पन्छँई
रुन्छन् कराउछन् सुस्ताबासी ,अत्याचार भयो भनी
बहिरो बनी बस्छ सरकार ,छैन प्रवाह कत्ती पनी

जति नयाँ भनेपनी ,प्रबीत्ती छ ढुङगेयुगको
नयाँ नयाँ भनी कोसौ पछि धकेल्ने, अहिलेको सभ्यतन भयो
परीबर्तन हुनुपर्ने समाज, बिकास अनी नीर्माणको कार्यले
केही फेरबदल हुदैन, मेरै नाम मात्र फेर्नाले

लाग्छ डर त्रार कतै , मेरै अस्तीत्व विलीन हुने पो हो की
कल्पनासम्म पनी नगरेका,े आज मैले भोग्दैछु दुर्गती

No comments:

Post a Comment

सल्लाह सुझावको अपेक्षा राख्दछु