Monday, September 1, 2014

मैले देखेको सपन


कविता
मैले देखेको सपना

म तिमि ले बनाएको
सानो महलमा थिए
अनि
मेरा हत्केलामा तिम्रो हत्केलाको
स्पर्सले
मेरो पुरै रक्त नालीमा
उर्लिरहेको एउटा नदीको वेग
समुन्द्रको छाल झैँ
सुनामी बनेर
मस्तिस्क सम्म आइ पुग्दा
आँखाका ढकनिहरुबाट
एकाएक सपनाहरु बाहिरिदा
चरम बिन्दुमा पुगेका
मेरा बैसालु यौवनहरु
अकस्मात् बेखबर हुन्छन् /

आदि रातको मस्त निन्द्रामा
तिम्रो रहर र रहर संगै
तिमि भित्रको उज्यालो मुहार संगै
मेरा सपनाहरु दाँज्न
जबरजस्ती आँखा बन्द गर्दै
सोचिरहेको छु /

मैले देखेका आदि सपनाहरु
मस्तिस्कमा बन्द गरेर
भोलि देख्ने सपनाहरु संग
जोड्ने छु,
अनि पुरा गर्ने छु
चरम बिन्दुमा पुगेका मेरा चाहनाहरु
तिम्रो तलाउमा डुबुल्की मारी
एउटा गहिरो समुन्द्रको तिर्खा
पलभरमा सम्बोधन हुनेछ /
ए आदि रात हरु
अब प्रकाश संगै
प्रेमको बिहानी भएर आउ
सपनाहरु पुरा गर्नको निम्ति
कैयौ रातहरु संगै हराईसकेको छु,
अब बिहानी संगै आरम्भ गर्नेछु
अनि बनाउने छु वास्तविकताको महल /

रामकृष्ण पौडेल अनायास''''
कबिडाँडा ,भरतपुर



No comments:

Post a Comment

सल्लाह सुझावको अपेक्षा राख्दछु